Telefon şəbəkəsinin düzgün qurulması müəssisənin idarələri və şöbələri arasında rasional qarşılıqlı əlaqəni təmin edir. Müasir texnologiyalar IP-telefoniya, avtomatlaşdırılmış telefon stansiyaları (ATS) və səs şlüzlərinin köməyi ilə keyfiyyətli daxili rabitəni təmin edir.

IP-telefoniya IP-protokol əsasında işləyən telefon stansiyasından ibarətdir. Bu sistemin köməyi ilə keyfiyyətli daxili telefon şəbəkəsini yaratmaq mümkündür. Sistemdə hər şey SİP-telefonlar əsasında işləyir ki, bu da funksionallığı əhəmiyyətli dərəcədə genişləndirməyə imkan verir.

Şəbəkədə eyni vaxtda ola biləcək abunəçilərin sayı on nəfərdən min nəfərə qədər ola bilər. Elə bu səbəbdən də IP-telefoniyanın olması həm kiçik müəssisələr və ya uzaqda olan ofislər üçün, həm də geniş miqyaslı şəbəkələrə malik olan nəhəng korporasiyalar üçün aktualdlr.

Müəssisənin ehtiyyacına uyğun olaraq optimal həllər təklif edirik:

• Analoq ATS

• IP Telefoniya

• VoIP

• Virtual ATS

 

IP-şəbəkə quraşdırılmış təşkilatın əldə etdiyi əsas üstün cəhətlər:

IP-telefoniya marşrutizasiya və növbələrin idarəedilməsinə imkan verərək, eyni zamanda siqnalın bir xətt üzrə ötürülməsini təmin edən kommutatorlar əsasında işləyir;

Şəbəkə qeyri-məhdud miqyaslarda genişlənmək imkanlarına malikdir, bu zaman yeni nömrələrin və ya xətlərin aparat təminatına ehtiyac qalmır;

Şəbəkənin monitorinq və sazlamaları internet vasitəsilə yerinə yetirilir ki, bu da onun idarəetməsinin rahatlığını təmin edir;

Məlumatlar unifikasiya edildiklərinə görə, səsli bildirişləri elektron poçt qutusuna almaq imkanı əldə edilir;

Avtomatik katibin yaradılması;

Beynəlxalq çağrı zənglərinə sərf edilən vəsaitlərə qənaət edilməsi;

SIP-telefonlar (aparatlar və ya proqram təminatı);

Yüksək dərəcədə mobillik və unifikasiya edilmiş kommunikasiyalarla iş.

Telefon şəbəkəsinin düzgün qurulması müəssisənin idarələri və şöbələri arasında rasional qarşılıqlı əlaqəni təmin edir. Müasir texnologiyalar IP-telefoniya, avtomatlaşdırılmış telefon stansiyaları (ATS) və səs şlüzlərinin köməyi ilə keyfiyyətli daxili rabitəni təmin edir.

IP-telefoniya IP-protokol əsasında işləyən telefon stansiyasından ibarətdir. Bu sistemin köməyi ilə keyfiyyətli daxili telefon şəbəkəsini yaratmaq mümkündür. Sistemdə hər şey SİP-telefonlar əsasında işləyir ki, bu da funksionallığı əhəmiyyətli dərəcədə genişləndirməyə imkan verir.

Şəbəkədə eyni vaxtda ola biləcək abunəçilərin sayı on nəfərdən min nəfərə qədər ola bilər. Elə bu səbəbdən də IP-telefoniyanın olması həm kiçik müəssisələr və ya uzaqda olan ofislər üçün, həm də geniş miqyaslı şəbəkələrə malik olan nəhəng korporasiyalar üçün aktualdlr.

Müəssisənin ehtiyyacına uyğun olaraq optimal həllər təklif edirik:

• Analoq ATS

• IP Telefoniya

• VoIP

• Virtual ATS

 

IP-şəbəkə quraşdırılmış təşkilatın əldə etdiyi əsas üstün cəhətlər:

IP-telefoniya marşrutizasiya və növbələrin idarəedilməsinə imkan verərək, eyni zamanda siqnalın bir xətt üzrə ötürülməsini təmin edən kommutatorlar əsasında işləyir;

Şəbəkə qeyri-məhdud miqyaslarda genişlənmək imkanlarına malikdir, bu zaman yeni nömrələrin və ya xətlərin aparat təminatına ehtiyac qalmır;

Şəbəkənin monitorinq və sazlamaları internet vasitəsilə yerinə yetirilir ki, bu da onun idarəetməsinin rahatlığını təmin edir;

Məlumatlar unifikasiya edildiklərinə görə, səsli bildirişləri elektron poçt qutusuna almaq imkanı əldə edilir;

Avtomatik katibin yaradılması;

Beynəlxalq çağrı zənglərinə sərf edilən vəsaitlərə qənaət edilməsi;

SIP-telefonlar (aparatlar və ya proqram təminatı);

Yüksək dərəcədə mobillik və unifikasiya edilmiş kommunikasiyalarla iş.